Thursday, February 17, 2011

Cak Kuncak Ikan Benahak

*banyak bende nak kena settle.


*banyak idea gua nak tulis tapi semua terperap jadi ikan masin, takpun tapai lebih tepat.

*film2 telah diguna pakai gua perap hampir 3bulan, gua nak up kasi 6 atau 5 bulan baru develop.

*perut dah lama tak menyental maggie.

*nasi lauk sekarang dah jadi trend budak2 rumah.

*gua mula main gitar half step down. tapi still tak tau lagu ape nak main dengan tune macam tu.

*bank sekarang dah tak ramai orang.

*artis2 wanita Malaysia tengah in dalam scene rumah gua sekarang.

*dengar cerita mak cik nasi lauk dekat melur ada lauk baru. kari kepala ayam.

*komuniti tikus kat bandar baru sentul baru lepas merusuh, angkara kedai2 mamak makin menjaga kebersihan.

*gua bau makanan tapi kat poket gua cuma ada 70sen.

*laman sosial "buku muka" makin menggiankan gua. kena mandi air sejuk ni, kasi hilang gian.

* dah pergi la buat benda berfaedah, dari lu orang baca blog gua ni.

0 sumpah seranah: