Friday, July 9, 2010

Hasil Dari Kamera Big Maam: Proses Silang Menyilang X

kali ni gua kasi tayang hasil dari kamera big maam menggunakan slide film pulak..proses silang x kate die..



juga pada sambutan hari lahir gua, big maam dan big boss telah menghadiahkan pada gua sebiji polaroid yang gua pilih di Bazaar Jb..


terima kasih big boss dan big maam..

jadi sebagai membalas jasa big boss dan big maam gua masak makanan keinginan big boss, chicken chop, kentang bakar, dan coleslaw.


p/s: bak kate big boss pada big maam gua, "ape gune kite hantar die blajar masak.."

4 sumpah seranah:

amsyar said...

macam biasa, gambar lawa-lawa :D
camera ni memang boleh buat MX ke ?
oh, happy belated birthday !

динкиллер said...

thnx amsyar..:)
sebenarnye camera ni xboleh buat MX dengan Bulb pon tp aku modified bg boleh buat due2..aku ikut stail vivitar punya modified..kalau kau tengok kameranye pun habis berlubang-lubang aku tebuk..

M.Farid Lee said...

gua tak suka scannig kedai ni...tapi papepun gambo best...lagi2 yg skateboard dan kaki tu :)

динкиллер said...

oo..pasal ape eh leng kau xsuke??
gelap eh leng??
aku hantar kat foto mega wangsa maju..

thnx leng..